- Klantgerichte zorg in de thuiszorg

Thuiszorg bureau Nederland zet zelfredzaamheid en kwaliteit van leven op de eerste plaats. Dat betekent dat de medewerkers samen met de cliënt bepalen hoe zij de beste resultaten kunnen bereiken. De organisatie doet dit door haar kernwaarden in alle opzichten toe te passen:

- Klantgerichte zorg
Thuiszorg bureau Nederland levert zorg aan de hand van de behoeftes van de cliënt. Dat wil zeggen dat de organisatie inspeel op de zorgvraag en dat de bedrijfsvoering hierop wordt aangepast.

- Communicatie in de zorg
Thuiszorg bureau Nederland begrijpt het belang van communicatie. De zorg voor de cliënt wordt in samenspraak met de cliënt afgestemd op de persoonlijke situatie en voorkeur, rekening houdend met de omgeving, cultuur, religie, taal en nationaliteit. Thuiszorg bureau Nederland levert kwalitatief hoogwaardige belevingsgerichte thuiszorg in de taal van de cliënt.

- Professionele aanpak en samenwerking
Thuiszorg bureau Nederland streeft naar een kwalitatief hoogwaardige en service gerichte zorgverlening en realiseert dit door samen te werken met betrokken en gemotiveerde zorgverleners. De zorglevering wordt uitsluitend uitgevoerd door gekwalificeerd personeel met inlevingsvermogen en een professionele aanpak. Tevens hoopt Thuiszorg bureau Nederland zorg op maat te leveren door samenwerkingsverbanden op te zetten met professionals zoals huisartsen en specialisten. Thuiszorg bureau Nederland werkt samen met lokale partijden die hetzelfde doel voor ogen hebben als de organisatie, namelijk cliënten voorzien van passende thuishulp.